Tuesday 8 November 2011

BISOU Bake Shop :)


Ingat lagi cupcake red velvet..sodap lagi menyodapkn,jd selain dr CupCake Chic,ada satu kedai nama die Bisou Bake Shop yg jual cake,cup cake dan jugak beberapa jenis soft cookies.Sedap la.Tambah2 kek red velvet die.Ari tu masa aku kawin,ingat nk beli kek ni buat upacara potong kek tp disebabkan dekat penang xdo menatang ni,aku membatalkan hasrat suci murni aku ni..namun..pergh..ayat karangan budak tingkatan 5..hahaha



terbaik..tu br sikit..mayb sbb aku pegi pn dh petang membawa ke senja,kek pn dh banyak abis..



soft cookies..aku rase mcm lg sdap dr famous amos je..heee

aku rase mcm lapa plak tgk cupcake ni..cis..

promotion kot..nth..

nama kek ni ialah..



nutella marble cake..rase die mcm mkn nutella sbb mmg nutella pon..haha..tp aku tetap rase red velvet cake die jgk yg terbaik..


tmpt mkn disediakan..kalo nk lepak sekejap minum kopi pon smbil mkn kek pon bole..location dkt dpan TGV cinema KLCC..steady..

No comments:

Post a Comment

kOmeN la aPa yAnG PaTuT