Monday 27 February 2012

Chili's Grill - Kambing For Life...


Sempena menyambut hari lahir aku yg ke lapan belas utk kali ke sembilan..bini aku mengutarakan cadangan untuk membelanjakan wang kearah makanan kerana itu yang paling possible dengan kedudukan kewangan di tahap berjaga2..Kalau ikutkan ati aku,aku lebih prefer sport rim kaler hijau dkt neo aku utk menggantikan rim kompang beliau,namun bak kata org tua2,x guna ada sport rim kalo keta xleh masuk gear reverse..Hahaha..giler x hensem keta ada 4 gear,nk reverse masuk parking kna mintak brader parking tolakkan..Jadi utk menghiburkan hati aku yg duka lara,maka aku pn bersetuju utk mkn kambing..yes..Kambing for life...

Berbekalkan iltizam yang tggi,aku pun memilih tempat nk menjamu besday aku sendri dkt Chili's utk memuaskan hawa nafsu makan kambing bercili..Aku g dkt Midvalley Megamall sbb aku rase ni la Chili's yg luas sikit..Nk mkn dkt Chili's ni satu hal gak sbb nk kna que..Giler ramai org..Aku dh pk dh,kalo ada org beratur je kt luar tu,aku nk g tmpt lain.Mls aku nk membuang masa menunggu meja.Nasib baik x ramai org waktu aku pegi tu..Mase tu dlm kul 5 ptg..Tp walo mcm mane pun,kna tggu gk la sekejap,dlm 10 minit..Acceptable la..


Lpas duduk sekejap,abg waiter tu pggl tunjuk tempat smbil bagi menu..Erm..dr dulu smpi sekarang aku rase faveret dkt cni ialah burger..Member aku punye nafsu kalo mkn burger Chili's ni bole mkn smpi 2 bijik tp idak ler aku pelahap smpi mcm tu.Sebijik beger dh RM20++..kalo 2 bijik dh berapa..Jadi dgn konpiden,aku order..

Aku : Saya nak burger kambing satu spesel punye ltak cheese ngn telur..

Waiter : I'm so sorry sir,we did not have lamb burger in our menu..

Aku : Eh..how did it happen..As I remembered,got lamb burger..Why they discontinue the lamb burger?did not meet demand is it? <-- die ingat aku x pandai speaking..huh..u false la brader..

Waiter : I'm sorry sir,wut I wanna say is,Chili's mmg xdo jual burger kambing..kalo nk burger kambing,OM burger ampang sana ada jual..Cni steak kambing ada la..burger kambing xdo..

Aku : Owh..ye ke..okeh..kambing steak satu..

Wife aku : Huh..konfiden je..Shame on u..

Aku : Alah..restoran besar2 xdo jual burger kambing..apo la.outdated..

restoran gah..tp xda jual beger kambing..huh..hahaha
Jd sbb x dpt mkn beger kambing,aku order SOUTHWESTERN GRILLED LAMB..jd la..rase kambing la jgk..bini aku makan mushroom swiss burger..air plak, bini aku order free flow orange juice dan aku plak  pina chilada..sedap gak air ni,rase vanilla campur kelapa ngn ape nth..Aku suspek org suke datang chili's sbb burger die sedap tambah plak beverages terpilih boleh minum smpi kembung..perghhh...

pina chilada

fresh orange minum smpi kombung



Lpas dh menghabiskan makanan masing2 dan jugak berapa kali isi fresh orange tu..aku dh bole duduk tersandar dkt kerusi mcm Dato' yang baru lpas kenyang dpt projek buat jalan raya utk pilihanraya juta2 punya kontrak..Perghhh..owh..kalo nk tgk menu Chili's,klik la dkt sini..Aku x sempat nk amik gambar..lg pun aku x dpt terima hakikat sbb die x jual beger kambing..haha..

Restoran ni selesa la..tmpt duduk pn x rapat sgt,so boleh la nk bercinta.Aku dh kawin,xda hal nk bercinta suap2 mkn pun..HALALAN Toyibba..hahaha

free flow..yeah..

Lepas dh makan..x sempurna tanpa mengucapkan Alhamdulillah..hehe..tambah plak pencuci mulut.Molten chocolate cake..mmg terbaek la..sedap giler..sbb terlampau sedap aku bg 3 keping gambar yang sama nk menunjukkan sdap sgt kek eskrem vanilla coklat ni...hehe




Molten coklat kek ni portion die besar,leh mkn 3 org..aku,bini aku ngn anak aku yg duk dlm perut..hehe..tu sj..sekian..steady..

No comments:

Post a Comment

kOmeN la aPa yAnG PaTuT