Sunday 11 March 2012

Aiskrim Biskut - Sub 18

Korang pernah makan eskrem kapit roti ? Mase kecik2 aku haram x pernah jumpe apek jual eskrem kapit roti ni.Bini aku ckp dulu mase die kecik2 ade.Tp kenape aku xda padahal umur aku br 18 utk kali ke 9 sedangkan umur bini aku dh menjangkau 27..mungkin sbb aku muda lagi,so zaman aku xda dh eskrem kapit roti ni..Tp ari tu aku ada jumpe eskrem kapit roti ni,sedap jugak..Tp ni bangla yg jual..org mesia suma dh pupus nk meniaga eskrem atas motor ni..Hahaha..Owh..berbalik pd citer eskrem kapit biskut..Ada satu kedai ni br menceburkan diri dalam bidang eskrem..Lokasi dekat dalam Petronas TTDI,Kuala Lumpur..


Rase eskrem ni mcm eskrem lain yg berada di pasaran sperti Baskin Robin,New Zealand ape bende nth dan jugak sewaktu denganny tp memandangkan utk memberi kelainan,maka diorg buat eskrem kapit biskut..Sedap la.Aku suka flavour vanilla campur dgn strawberry ape bende nth..Bile colek ngn biskut tu,mmg kena..Biskut lak bole pilih nk coklat cips ke,biskut cornflakes ngn ape nth lagi satu..



Harga plak xda la mahal tp xda la murah..Dlm RM10 utk 2 scoop dan biskut..bole la nk mkn utk 2 org..


Okeh..aku rase tu je utk kali ni..sekian..steady..owh..nk alamat ke..


Steady.....



No comments:

Post a Comment

kOmeN la aPa yAnG PaTuT