Saturday 3 March 2012

HoT PoT = Hot SpOt

Tahukah anda masak lemak cili padi dikatakan berasal dari Negeri Sembilan dan mempunyai ramai pengikut..Tahukah anda sepinggan nasi bersama ikan kembung masak lemak cili padi amatlah sedap dimakan di waktu lapar..Disini saya mempersembahkan masak lemak cili padi yang terulung dari restoran Hot PoT Damansara Damai..Layan habissss.....





Selain dr masak lemak cili padi,ada jugak makanan western dan jugak beberapa jenis makanan lain yg simple2 pada harga berpatutan..tp yg paling aku rekemen kat cni ialah masak lemak cili padi die..memang menakjubkan..






Suasana restoran berkonsepkan reggae kot..aku rase la.ada byk gambar bob marley dan jugak ikon2 reggae lain..x kesah la.yg penting makanan sedap dan halal..yg lain belakang cerita..tp suasana kt cni best la..sgt damai dan jugak tenang..sesuai dgn nama damansara damai..pg2 nk kuar g keje mcm nk g berperang.gila apa,aku kuar kul 7.30 pg pun smpi opis kul 9.15 pg..damai la sgt..

aku lupa nk amik gamba awal2..seda2 dh nk abis br teringat nk amik gambar..

nasi goreng cina..bole la..
Jadi pada sesiapa yg mengidam nk mkn masak lemak cili padi,leh la dtg cni..Lokasi Damansara Damai,dekat area Prototn service center dkt ceruk skit..Landmark Perodua Damansara Damai..Bukak tiap2 ari tengahari smpi mlm..amacam,general x aku bg operation hours die..hahaha..steady..

No comments:

Post a Comment

kOmeN la aPa yAnG PaTuT