Tuesday 15 November 2011

NanO CaR WaSH

Ingat lagi pasal kedai cuci kereta yang aku post ari tu..ha..ni yg bukan kota damansara punya..ni penang punya..Ni aku nak citer ni..TP bukan la nk citer x puas ati..Aku nak citer pasal nano wash..Pernah dengar?Masa yang aku balk penang,aku bwk balik kucing sekali,so kereta dh penuh bulu..Bini aku dah bising dh bulu sana sini..Hahah..Nak xnk kena la g cuci..

ni semua budak bulu ni punye pasal


Jadi dkt area rumah aku tu ada la satu kedai cuci keta..Yang ni je pun yang bukak.penat la jugak aku beratur tggu turn.Tibe2 brader tu dtg..

Brader car wash : Bang,nak cuci dgn cuci wax sekali dak.Lagi baguih sebab dia mcm wax.Bg berkilat..
Aku : Owh..ye ke.Berapa ?
Brader car wash : Ni skali cuci biasa,vacuum,cuci wax,RM20..
Aku : Boleh la..


Jadi aku pun tggu tgk macam mana dia buat.Lepas die cuci kasi bersih,die sembur satu keta dgn nano wax ni..Lpas tu usap2 keta tu mcm usap girlfriend..Lpas tu terus lap..Sonang yo..xdo la susah beno..


Sementara tggu proses ni siap,aku pn baca la satu2 poster pasal nano wax..Disebabkan aku malas nk explain,korg baca la yg dalam gambar tu..mudoh.





Jadi banyak la kebaikaknny..X mahal pun.RM10..Nasib baik die bukan jenis paksa amik..Kalo jenis paksa,mau kena tendang muka dia.Tu pon kalo aku rasa boleh makan la..Hahaha..Tp mmg hasilny marvelous jgk la..Macam masa kite baru lepas wax,kalo ltak kain,dgn lajuny kain tu jatuh..lbey kurang la..aku pun xtau nk terangkan mcm mana..


So,semepna cuaca yang x menentu ni,aku cadangkan boleh la try nano wash ni untuk melindungi cat kereta dari cuaca yang x menentu..sekian..disini saya ingin mengucapkan terima kasih pada budak bulu kerana berjaya memenuhkan keta dgn bulu masa otw blk KL..Haha..owh..lupa..lokasi kedai : depan masjid bayan baru tepi kedai hardware,dlm kawasan perumahan belakang surau..Steady..

No comments:

Post a Comment

kOmeN la aPa yAnG PaTuT