Wednesday 29 February 2012

KuaLa LumpuR dan Jem : Bole mkn ngn roti la baii !!

Sejak dua menjak bile menjengah Februari ni,jalan dekat KL ni bertambah2 jem..aku pun x paham kenapa..Nk kata Myvi laku sgt smpi penuh jalan x jugak tp mmg myvi penuh dkt jalan pun..naik jelak aku tgk..ni adalah satu contoh kereta yg amat bagus,x pyh buat kelab pun,g mane2 dh rase mcm berkonvoi dh..Lg pun keta ni laku x hengat..Apa yg cantik myvi tu pun aku x paham.Asal br lpas grad je,cita2 nk beli myvi..xda idea kreatif langsung..Beli la keta lain..Erm..ok..stop..karang lg panjang aku mengata pemilik myvi..ok myvi owner.Im sorry..No offense..


Mengikut kaedah peraturan jalan raya..bla2...ok..aku xda idea..sebenarny aku terjumpe satu kereta yg mengalami krisis identiti..tu je..hahaha


CUba teka..ni evo versi brape..hahaha..steady...


No comments:

Post a Comment

kOmeN la aPa yAnG PaTuT